Odzyskiwanie dokumentów pracowniczych

Odzyskiwanie dokumentów pracowniczych z zagranicy

Wielu polskich emigrantów, którzy pracują za granicą ma szansę na rozliczenie swojego podatku i odzyskanie części należnych im pieniędzy. Niestety często bywa tak, że w pośpiechu nie zastanawiamy się nad tym, co będzie nam potrzebne przy składaniu wniosku rozliczeniowego, jakie dokumenty powinniśmy posiadać i o jakich informacjach pamiętać. Nie zwracając uwagi na dokumenty, jakie otrzymujemy od pracodawcy lub z urzędu, możemy stracić możliwość odzyskania należnych nam pieniędzy. Dlatego też tak ważne jest, aby dokładnie kompletować całą dokumentację w trakcie podejmowania przez nas zatrudnienia, jak i po jego zakończeniu.

W związku z coraz częstszymi pytaniami Państwa o pomoc w odzyskaniu dokumentów zza granicy pragniemy poinformować, że taka usługa jest już dostępna w naszym biurze. Kompleksowo odzyskujemy dokumenty z Niemiec i Holandii. Jeżeli nie otrzymali Państwo dokumentów po zakończeniu pracy od pracodawcy, to koniecznie skontaktujcie się Państwo z naszym biurem.

Odzyskiwanie dokumentów pracowniczych – Niemcy

W Niemczech najważniejszym dokumentem w procedurze rozliczeniowej jest LohnsteuerBescheinigung lub jego elektroniczna wersja Ausdruk der Elektronischen Lohnsteuerbescheinigung. Powinniśmy pamiętać, że dokument ten otrzymujemy od pracodawcy po zakończeniu zatrudnienia w Niemczech w nowym roku podatkowym. Jeżeli nie otrzymacie Państwo takiego dokumentu, możemy pomóc w jego odzyskaniu. Dzięki niemu będziecie Państwo mogli starać się o należny zwrot podatku z Niemiec.

Odzyskiwanie dokumentów pracowniczych – Holandia

Aby rozliczyć się z holenderskim urzędem i otrzymać zwrot podatku z Holandii powinniśmy posiadać Jaaropgaaf od każdego z pracodawców, u których podejmowaliśmy zatrudnienie w rozliczanym roku podatkowym. Jaaropgaaf to nic innego jak holenderska karta podatkowa. Otrzymuje się ją od pracodawcy po zakończonym roku podatkowym, który w Holandii jest taki sam jak rok kalendarzowy. Jeżeli nie posiadacie Państwo dokumentu Jaaropgaaf’u – zapraszamy do nas. Dołożymy wszelkich starań by umożliwić Państwu rozliczenie się z holenderskim urzędem skarbowym i odzyskanie pieniędzy z tytułu zwrotu podatku.

Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Dzięki nam uda się Państwu nie tylko odzyskać odpowiednie dokumenty, ale też rozliczyć z zagranicznym fiskusem i otrzymać zwrot podatku za pracę za granicą.