Zadzwoń lub napisz
+48 602 370 506 +48 510 222 266 +48 500 221 797 info@zwrotpodatkow.pl
lub
skorzystaj z formularzaOd 1 października pracownicy urzędów skarbowych dostępni są na jednej ogólnopolskiej infolinii KAS.
Dzwoniąc na infolinię KAS klienci jak dotychczas uzyskają ogólną informację podatkowo-celną bez konieczności potwierdzania tożsamości.
Nowością jest możliwość uzyskania informacji dotyczących indywidualnych spraw podatnika objętych tajemnicą skarbową po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN. Dzwoniący uzyskają np. informacje o rozliczeniach swoich nadpłat i zwrotów z zeznań lub deklaracji podatkowych.
Co to jest telePIN
Sześciocyfrowy kod telePIN służy do weryfikacji tożsamości podczas kontaktu z infolinią Krajowej Administracji Skarbowej (KAS).
Jak ustawić, zmienić, odblokować lub usunąć telePIN
W e-Urzędzie Skarbowym, możesz samodzielnie nadać, zmienić odblokować lub usunąć telePIN:
1. Zaloguj się do e-Urzędu Skarbowego na swoje konto osobiste poprzez www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy
2. Z menu po lewej stronie wybierz Ustawienia a następnie wybierz Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej. To tutaj:
◦ Nadasz kod telePIN wybierając przycisk Ustaw telePIN
◦ Zmienisz kod wybierając przycisk Zmień telePIN
◦ Odblokujesz kod telePIN poprzez wybór przycisku odblokuj telePIN.
Jeśli podczas kontaktu z Krajowej Administracji Skarbowej trzykrotnie podasz błędny kod telePIN, nastąpi jego zablokowanie. Funkcja odblokowania kodu telePIN jest dostępna po zalogowaniu się do e-Urzędu Skarbowego.