Zadzwoń lub napisz

+48 32 297 39 04 +48 602 370 506 +48 510 222 266 +48 500 221 797 info@zwrotpodatkow.pl

lub

skorzystaj z formularza

Zmiany w komunikacji z Urzędem Skarbowym

Zmiany w komunikacji z Urzędem Skarbowym

Od 1 października pracownicy urzędów skarbowych dostępni są na jednej ogólnopolskiej infolinii KAS.

Dzwoniąc na infolinię KAS klienci jak dotychczas uzyskają ogólną informację podatkowo-celną bez konieczności potwierdzania tożsamości.

Nowością jest możliwość uzyskania informacji dotyczących indywidualnych spraw podatnika objętych tajemnicą skarbową po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN. Dzwoniący uzyskają np. informacje o rozliczeniach swoich nadpłat i zwrotów z zeznań lub deklaracji podatkowych.

 

Co to jest telePIN

Sześciocyfrowy kod telePIN służy do weryfikacji tożsamości podczas kontaktu z infolinią Krajowej Administracji Skarbowej (KAS).

 

Jak ustawić, zmienić, odblokować lub usunąć telePIN

W e-Urzędzie Skarbowym, możesz samodzielnie nadać, zmienić odblokować lub usunąć telePIN:

    1. Zaloguj się do e-Urzędu Skarbowego na swoje konto osobiste poprzez www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy

    2. Z menu po lewej stronie wybierz Ustawienia a następnie wybierz Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej. To tutaj:

        ◦ Nadasz kod telePIN wybierając przycisk Ustaw telePIN

        ◦ Zmienisz kod wybierając przycisk Zmień telePIN

        ◦ Odblokujesz kod telePIN poprzez wybór przycisku odblokuj telePIN.

Jeśli podczas kontaktu z Krajowej Administracji Skarbowej trzykrotnie podasz błędny kod telePIN, nastąpi jego zablokowanie. Funkcja odblokowania kodu telePIN jest dostępna po zalogowaniu się do e-Urzędu Skarbowego.