Zadzwoń lub napisz
+48 602 370 506 +48 510 222 266 +48 500 221 797 info@zwrotpodatkow.pl
lub
skorzystaj z formularzaRozliczenie podatkowe to temat, który wielu z nas kojarzy się z urzędem skarbowym, długimi kolejkami, niezbyt miłą obsługą i dokumentami, których czasami nie jesteśmy w stanie zrozumieć. Dlatego też, wychodząc naprzeciw wielu polskim imigrantom, postanowiliśmy zgłębić wiedzę na temat holenderskiego rozliczenia.
Jak powszechnie wiadomo, zwrot podatku z Holandii należy się wszystkim pracownikom, którzy podejmowali legalnie zatrudnienie w kraju tulipanów. Legalnie, to znaczy, że ich pracodawca zatrudniał ich na umowę, a od ich wykonanej pracy odprowadzał składki na ubezpieczenie. W takim przypadku, powinniśmy wiedzieć, że pracodawca musi nam wystawić odpowiedni dokument poświadczający nasze zatrudnienie. Na jego podstawie obliczona jest wysokość kwoty, jaką możemy otrzymać z tamtejszego fiskusa, czyli mówiąc w skrócie pieniądze za zwrot podatku z Holandii.
A co w przypadku kiedy podejmujemy pracę w Holandii, ale w Polsce również mamy dochody? Czy to w czymś przeszkadza? Czy może to mieć wpływ na to czy dostaniemy, bądź też nie zwrot podatku z Holandii? Więcej na ten temat można przeczytać w naszym kolejnym artykule w cyklu: „zarobki w Polsce i w Holandii – jak się poprawnie rozliczyć? Cz.2” – zachęcamy do jego przeczytania.