Mija czas rozliczenia podatku z Holandii za 2011 rok

Pozostało niewiele czasu do końca roku kalendarzowego, co przekłada się już bezpośrednio na pomysły w jaki sposób spędzić udanego Sylwestra. Jeśli chcemy sprawić sobie dodatkowy prezent, a pracowaliśmy w Holandii w 2011 roku pamiętajmy o złożeniu zeznania podatkowego.

Warto wiedzieć, że zeznanie podatkowe związane z legalną pracą w Holandii można składać do tamtejszej skarbówki do 5 lat wstecz. To oznacza, że Polacy pracujący w Królestwie Niderlandów w 2011 roku mają ostatnie dni na to, aby rozliczyć się i uzyskać zwrot podatku z Holandii. Ostatni dzień na złożenie dokumentów do holenderskiego fiskusa związanych z zatrudnieniem w 2011 roku mija 31 grudnia 2016 roku.

Zwrot podatku z Holandii – czy warto?

Polakom pracującym legalnie w Holandii przysługują obok wynagrodzenia różnego rodzaju ulgi podatkowe, zasiłki i dodatki. W związku z tym za nawet krótki okres zatrudnienia na umowę o pracę u holenderskiego pracodawcy, rozliczający się z podatku dochodowego może liczyć na spory zwrot z fiskusa.

Okres, w którym upływa termin składania zeznania podatkowego za rok 2011 mija 31 grudnia 2016 roku. Do tego czasu należy przygotować dokumenty niezbędne do rozliczenia podatku holenderskiego i jak najszybciej skontaktować się z naszym biurem. Podstawowym dokumentem otrzymywanym od pracodawcy jest tzw. Jaaropgave, czyli karta podatkowa, która jest wydawana w pierwszych tygodniach nowego roku kalendarzowego. Trzeba pamiętać, że jeśli w 2011 roku pracowało się u kilku holenderskich pracodawców, karta podatkowa od każdego z nich powinna przyjść oddzielnie. Dodatkowo jeden Jaaropgave powinien wpłynąć z urzędu w sytuacji, w której w 2011 roku był pobierany zasiłek dla bezrobotnych.

W zależności od indywidualnej sytuacji osobistej i/lub rodzinnej pracownika istnieje możliwość zastosowania określonych ulg i odliczeń od podatku, które mogą wpłynąć na wysokość zwrotu. Pozostało mało czasu na złożenie wniosku za 2011 rok, w związku z czym zachęcamy do jak najszybszego skontaktowania się z naszym biurem. Dzięki temu będziemy mogli szybko rozpocząć i kompleksowo poprowadzić za Ciebie całą procedurę rozliczania się z holenderskim fiskusem. Staramy się, abyzwrot podatku z Holandii był jak najszybciej wypłacony i aby jego kwota była maksymalnie wysoka. Bo dobro naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług i nie odkładania rozliczenia na potem.