Zadzwoń lub napisz

+48 32 297 39 04 +48 602 370 506 +48 510 222 266 +48 500 221 797 info@zwrotpodatkow.pl

lub

skorzystaj z formularza

Zwrot podatku z Holandii - procedura


Mając na względzie fakt, że Holandia w ostatnim czasie stała się najczęściej wybieranym krajem, w którym Polacy poszukują pracy, trzeba zadać sobie pytanie: „co należy wiedzieć i co należy zrobić, aby móc czerpać jak największe korzyści z pracy w Holandii?”. Otóż jak się okazuje bardzo wielu Polaków nie stara się dowiedzieć co należy zrobić przed wyjazdem do Holandii i na co trzeba zwrócić uwagę. My, jako biuro podatkowe z wieloletnim doświadczeniem wiemy, że legalna praca w Holandii może przynosić korzyści także po powrocie do Polski, ale czy Państwo o tym wiedzą?

Czas oczekiwania na rozliczenie podatku z Holandii trwa zwykle ok.4 miesięcy, dlatego zachęcamy, aby nie zwlekać z decyzją o złożeniu wniosku w naszym biurze. Zbyt późne złożenie wniosku może spowodować, że zwrot podatku nie będzie możliwy z powodu przekroczenia terminu 5 lat wstecz od momentu podjęcia pracy w Holandii.

Rozliczając się z holenderskiego podatku mogą Państwo zyskać dodatkowe pieniądze, dlatego zachęcamy do składania wniosku w naszym biurze. Procedura rozliczeniowa jeszcze nigdy nie była tak prosta.

Prosimy o zapoznanie się poniższymi punktami, gdzie krok po kroku zostanie Państwu wyjaśnione co należy zrobić, aby uzyskać zwrot podatku z Holandii.

1. Prosimy, aby skontaktowali się Państwo z naszym biurem

Udostępniamy dla Państwa różne kanały komunikacji pozwalające skontaktować się z nami w najbardziej dogodny dla Państwa sposób. Kontakt z działem obsługi klienta jest pierwszym krokiem, który rozpoczyna procedurę zwrotu podatku. Skontaktować mogą się Państwo z nami poprzez:

  • formularz zwrotu podatku, który znajduje się po prawej stronie
  • telefon kontaktowy: +48 (32) 294 92 63 lub +48 602 370 506
  • pocztę e-mail: info@zwrotpodatkow.pl
  • wizytę w naszym biurze

Kontaktując się z nami mają Państwo pewność uzyskania niezbędnych i rzetelnych informacji, które będą przydatne przy kompletowaniu i składaniu wniosku o odzyskanie podatku z Holandii.

2. Prosimy o skompletowanie niezbędnej dokumentacji

Drugim elementem procedury odzyskania podatku jest skompletowanie wszystkich, niezbędnych w procesie rozliczeniowym dokumentów. Przy wypełnianiu wniosku niezbędne będą zarówno dokumenty otrzymane od pracodawcy lub z holenderskiego urzędu, a także dokumenty, które otrzymają Państwo z naszego biura za pośrednictwem Poczty Polskiej lub drogą elektroniczną. Szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów znajdą Państwo w zakładce  Dokumenty.

3. Prosimy, aby przesłali Państwo do nas swoje dokumenty

Kompletny zestaw dokumentów prosimy, aby przesłali Państwo listem poleconym  na adres naszego biura:

“Jubira” F.H.U.
ul. Sienkiewicza 25b/1
41-200 Sosnowiec

z dopiskiem “Zwrot podatku Holandia”

Uwaga! Prosimy o przesyłanie dokumentów tylko i wyłącznie w formie listu poleconego lub w postaci przesyłki kurierskiej. Nasze biuro nie odpowiada za zaniedbania ze strony doręczycieli. W przypadku wyżej wymienionych form przesyłania dokumentów mają Państwo możliwość monitorowania swojej przesyłki i w przypadku jakichkolwiek problemów, będzie możliwość ustalenia gdzie przesyłka się znajduje. Wysyłając dokumenty w formie zwykłego listu mogą narazić się Państwo na niedostarczenie dokumentów do naszego biura, a także na nieuzyskanie zwrotu z tytułu nadpłaconego podatku.

4. Skalkulujemy dla Państwa wysokość zwrotu

Przed wysłaniem Państwa wniosku do odpowiedniego urzędu w Holandii przygotujemy wstępną, szacunkową kalkulację zwrotu podatku z Holandii. Na jej podstawie możliwe będzie oszacowanie jak wysoki podatek będą Państwo mogli odzyskać.

5. Złożymy w Państwa imieniu wniosek w holenderskim urzędzie

Po wykonaniu wstępnej kalkulacji prześlemy Państwa wniosek do holenderskiego urzędu. Na tym etapie procedury trzeba będzie uzbroić się w cierpliwość. Prosimy mieć na uwadze fakt, iż termin wydania decyzji podatkowej oraz wypłaty zwrotu podatku zależy w głównej mierze od holenderskich urzędników. Uprzejmie prosimy, aby na czas trwania procedury zwrotu podatku, dostarczana była nam wszelaka korespondencja otrzymana przez Państwa z holenderskiego Urzędu Skarbowego. Dokumenty mogą zostać nam odesłane w formie kopii, skanu lub faxu. Druki wymagające Państwa podpisu powinny zostać nam odesłane w oryginale.

6. Otrzymanie decyzji podatkowej z urzędu i przekazanie zwrotu podatku

Decyzja o przyznaniu podatku zostaje przesłana z Holandii na Państwa adres lub do naszego biura. W przypadku otrzymania tego dokumentu, prosimy o niezwłoczne jego przekazanie na adres naszej firmy. Kwota przyznanego zwrotu podatku zostaje przekazana z holenderskiego Urzędu Skarbowego na wskazany przez Państwa rachunek bankowy. Wypłata zwrotu podatku kończy procedurę rozliczeniową.