Kończy się rok podatkowy w UK. Pora pomyśleć o rozliczeniu z fiskusem cz.3

Polacy szturmują brytyjskie firmy w poszukiwaniu pracy. Pomimo tego, że rok podatkowy już się kończy, to ofert od angielskich pracodawców nie maleje. Dzięki temu coraz większa liczba naszych obywateli może znaleźć odpowiednie zatrudnienie na Wyspach. Dodatkowo każdy może się starać o zwrot podatku z UK. Co trzeba wiedzieć i jak rozpocząć odzyskiwanie podatku?

Procedura zwrotu – czyli jak długo czeka się na pieniądze?

Nie wszystkie formalności i urzędowe sprawy można rozwiązać natychmiast. Takim przykładem jest staranie się o zwrot podatku z brytyjskiego fiskusa (HMRC). Tutaj czas oczekiwania to zwykle około trzy do sześciu miesięcy. Głównym elementem, który najbardziej wydłuża proces jest konieczność przesłania dokumentów do Wielkiej Brytanii i oczekiwanie na ich sprawdzenie przez urzędników. Jeżeli wszystko okaże się poprawne, wówczas zwrot podatku UK na pewno zostanie nam przyznany.

Ile można odzyskać pieniędzy i co jest do tego potrzebne?

Przede wszystkim trzeba wiedzieć, że brytyjski urząd podatkowy nie wywiera wpływu na podatników i nie nakazuje im rozliczać się natychmiast. Na złożenie odpowiedniego wniosku mamy termin nawet do kilku lat wstecz. Aby dowiedzieć się ile możemy odzyskać, warto skontaktować się z naszymi konsultantami, a wykonamy odpowiednie obliczenia, na podstawie których zostanie wyliczony szacunkowy zwrot podatku z UK.

Jakie dokumenty będą potrzebne do rozliczenia z HM Revenue & Customs? Sprawdź tutaj: Kończy się rok podatkowy w UK. Pora pomyśleć o rozliczeniu z fiskusem cz.2

W jaki sposób najprościej starać się o odzyskanie podatku z Anglii?

To proste – wystarczy zgłosić się do naszego biura. Nasi konsultanci krok po kroku podzielą się informacjami o tym, jak skutecznie przeprowadzać rozliczenia podatkowe z zagranicy.