Już niebawem kończy się rok podatkowy w UK

Jak co roku informujemy, że zbliża się koniec roku podatkowego w Wielkiej Brytanii. Za dwa miesiące rozpocznie się składanie zeznań podatkowych, które pozwolą wszystkim Polakom pracującym w Wielkiej Brytanii ubiegać się o zwrot podatku z UK.

Dlaczego piszemy o tym już teraz? Ponieważ końcówka roku podatkowego to najlepszy moment, aby znaleźć wszystkie najpotrzebniejsze dokumenty, dzięki którym możliwy będzie zwrot podatku z UK. Nie zawsze mamy wszystko pod ręką i może się okazać, że część dokumentów została gdzieś zgubiona, albo że jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedniego dokumentu z urzędu czy od pracodawcy.

Przypominamy, że jako biuro podatków zagranicznych z długoletnim stażem, służymy niezbędnymi radami od momentu rozpoczęcia procedury podatkowej i poszukiwaniu dokumentów, aż po sam finał jakim jest zwrot podatku z UK. Wystarczy tylko do nas zatelefonować lub odwiedzić nasze biuro, aby dowiedzieć się więcej na temat rozliczeń podatkowych.

Koniec roku podatkowego to także czas na pierwsze „przymiarki” do prac sezonowych. Jeżeli mamy zamiar wyjechać do Anglii do pracy, dobrze jest wcześniej znaleźć pracę, która by nam najbardziej odpowiadała. Jak można znaleźć pracę w Anglii? Często ogłoszenia pojawiają się na różnych portalach informacyjnych, na stronach biur pośrednictwa pracy, a także w lokalnych gazetach. O czym warto pamiętać to fakt, że po zakończeniu pracy sezonowej również możemy ubiegać się o zwrot podatku z UK. Ważne jest natomiast to, że musimy mieć odpowiednie dokumenty, które pozwolą nam złożyć wniosek w brytyjskim urzędzie.

Warto kompletować wszystkie dokumenty jakie otrzymujemy w trakcie trwania okresu zatrudnienia. Część z nich na pewno będzie potrzebna przy rozliczeniu podatkowym, a część może być potrzebna przy staraniu się o dodatkowe pieniądze z środków socjalnych. Jeżeli więc wybieramy się do pracy w Wielkiej Brytanii, nie zapominajmy o zbieraniu wszystkich otrzymywanych dokumentów.